frivillighedsbevis

Har du lyst til at kaste dig ud i spændende aktiviteter på skolen?

På Gribskov Gymnasium er der rig mulighed for at deltage i frivilligt arbejde i vores mange elevudvalg, hvor du kan møde elever på tværs af klasser og årgange. Du kan her dyrke mange forskellige interesser: Arrangere caféaftener, organisere skolens fester, hjælpe udsatte familier i kommunen, drive skolens boulderingforening, udvikle skolen gennem elevrådsarbejde, gennemføre strikkeaftener og meget andet.

På Gribskov Gymnasium håber vi på, at du kan have lyst til at kaste dig ud i frivillige aktiviteter, da vi har en tro på, at du både kan se, at du gør en forskel, samtidig med, at du erhverver nogle kompetencer i forbindelse hermed.

Du har mulighed for at få udstedt et frivillighedsbevis, hvis du har været frivillig aktiv i 20 timer eller mere. Frivillighedsbeviset kan vedlægges dit CV eller eksamensbevis ved ansøgning til studie eller job.

Har du deltaget i et udvalg, så skriv til uddannelsesleder Lise Routhier Bentsen (lib@gribskovgymnasium.dk), så vurderer hun, om du er berettiget til at modtage beviset.