Aktiviteter og traditioner

På Gribskov Gymnasium er der året igennem en lang række traditioner og arrangementer. Det første store indslag er idrætsdag/skovturen i september. Ud på efteråret er det tid til den årlige naturvidenskabsfestival og årets største skolefest "Skolens Fødselsdag", inden det efter jul handler om skolekomedien, som er skolens megaprojekt og publikumsmagnet.

Om foråret kommer den store kulturelle begivenhed Gribstock, hvor musik, drama, medie og billedkunstelever går sammen og skaber en oplevelse, der appellerer til alle sanser.

Sidst på foråret afholdes desuden en filmfestival, Det Gyldne Bånd, hvor medie- elevernes film bliver vist, og hvor der i bedste Oscar-stil uddeles hæder og præmier. Skoleåret sluttes af med en festlig gallafest og endelig dimission.

Find flere informationer om årets begivenheder på Gribskov Gymnasium i menuen til venstre.