Studievalg København

- Er du i tvivl om, hvad du gerne vil efter gymnasiet?
- Har du spørgsmål til valg af videregående uddannelse?
- Har du en funktionsnedsættelse, der har betydning for dit studievalg?
- Har du spørgsmål til ansøgning og optagelse?

Studievalg København hjælper dig videre med dit valg af videregående uddannelse.

Jeg hedder Berit Maanson, og jeg er studievalgsvejleder på Gribskov Gymnasium. Du vil møde mig til både obligatoriske og frivillige arrangementer i løbet af din tid på skolen. Derudover har du mulighed for at få individuel vejledning i min træffetid. Jeg er på skolen ca. hver 14. dag, og du kan se i Lectio, hvornår jeg næste gang har åben træffetid. Du kan booke tid til en samtale på skolen her.

Du er også altid velkommen til at skrive til mig med studievalgsspørgsmål. Min mail er bema@studievalg.dk Skriv gerne, hvilken skole du går på.

Du kan finde information om videregående uddannelser på www.ug.dk, få inspiration til dit studievalg på studievælgeren samt søge optagelse til videregående uddannelse på optagelse.dk. Til de kommende studenter: Ved spørgsmål om adgangskrav, ansøgningsprocedurer, frister m.v. kan du også få vejledning i vores åbne vejledningscenter i København. Du finder vores åbningstider og kontaktoplysninger på www.studievalg.dk/kbh

Berit Maanson, Studie- og karrierevejleder
Studievalg København